MÁTE POŠKOZENÉ AUTOSKLO A NEVÍTE, JESTLI JE POJIŠŤĚNÉ?
NEMÁTE CHUŤ ZABÝVAT SE ŘEŠENÍM ŠKODY S POJIŠŤOVNAMI?
NEBAVÍ VÁS HOVORY S PRACOVNÍKY INFOLINEK POJIŠŤOVEN?
JSTE ZVYKLÍ, ŽE SI V AUTOSERVISU VŽDY VYŘÍDÍ VŠE SAMI?
CHCETE MÍT JISTOTU, ŽE VAŠE OPRAVA PROBĚHNE BEZ PROBLÉMŮ?
Zavolejte nám a my se o všechno postaráme za Vás. NON-STOP linka
Naše práce není pouze oprava vozidla, zahrnuje komplexní administrativní servis od zjištění krytí vaší pojistné smlouvy, popřípadě smlouvy viníka nehody, nahlášení škodní události, odeslání všech pojišťovnou požadovaných dokumentů a samozřejmě i převzetí pojistného plnění. Vy tak za opravu či výměnu autoskla neplatíte nic, případně pouze rozdíl mezi fakturovanou a pojišťovnou proplacenou částkou (DPH u plátců daně, spoluúčast nebo doplatek). Tento rozdíl zjišťujeme vždy ještě před započetím opravy. Po uzavření škodní události naše práce nekončí. V případě, že pojišťovna uzavře škodní událost jiným způsobem, než proplacením faktury, vyřídíme formality nutné k reklamacím a stížnostem a uděláme vše pro to, aby pojišťovna dostála svých závazků, stejně jako to vyžaduje od svých klientů.
✓ zjištění podmínek vašeho pojištění vozidla
✓ nahlášení škodní události příslušné pojišťovně
✓ zajištění prohlídky poškozeného autoskla
✓ vyřízení náležitostí s leasingovými společnostmi
✓ odeslání kompletní dokumentace přímo likvidaci
✓ převzetí pojistného plnění přímo od pojišťovny