formality

FORMALITY NECHTE NA NÁS

 

MÁTE POŠKOZENÉ AUTOSKLO A NEVÍTE, JESTLI JE POJIŠŤĚNÉ?
NEMÁTE CHUŤ ZABÝVAT SE ŘEŠENÍM ŠKODY S POJIŠŤOVNAMI?
NEBAVÍ VÁS HOVORY S PRACOVNÍKY INFOLINEK POJIŠŤOVEN?
JSTE ZVYKLÍ, ŽE SI V AUTOSERVISU VŽDY VYŘÍDÍ VŠE SAMI?
CHCETE MÍT JISTOTU, ŽE VAŠE OPRAVA PROBĚHNE BEZ PROBLÉMŮ?

Zavolejte nám a my se o všechno postaráme za Vás.  NON-STOP linka

Naše práce není  pouze oprava vozidla, zahrnuje  komplexní administrativní servis  od  zjištění krytí vaší pojistné smlouvy, popřípadě smlouvy viníka nehody, nahlášení škodní události, odeslání všech pojišťovnou požadovaných dokumentů a samozřejmě i převzetí pojistného plnění. Vy tak za opravu či výměnu autoskla neplatíte nic, případně pouze rozdíl mezi fakturovanou a pojišťovnou proplacenou částkou (DPH u plátců daně, spoluúčast nebo doplatek). Tento rozdíl zjišťujeme vždy ještě  před  započetím  opravy. Po uzavření  škodní události  naše práce  nekončí.  V  případě,  že pojišťovna  uzavře  škodní událost  jiným způsobem, než  proplacením faktury, vyřídíme formality nutné  k reklamacím  a stížnostem  a  uděláme vše pro to, aby  pojišťovna  dostála  svých závazků, stejně jako to vyžaduje od svých klientů.

 


 

zjištění podmínek vašeho pojištění vozidla
 nahlášení škodní události příslušné pojišťovně
zajištění prohlídky poškozeného autoskla
 vyřízení náležitostí s leasingovými společnostmi
 odeslání kompletní dokumentace přímo likvidaci
 převzetí pojistného plnění přímo od pojišťovny